🎓 Casa SEAT sota la mirada del màrqueting de continguts

Casa Seat ha obert les portes a la Universitat  per a la realització d'una singular classe en línia que ha ajuntat als alumnes del grau de Periodisme i el grau de Màrqueting i Direcció Comercial amb la missió de donar a conèixer aquesta "factoria de continguts" des de dins.

Fecha: dijous, 17 de desembre de 2020 a las 14:30h

Casa SEAT sota la mirada del màrqueting de continguts

Casa Seat ha obert les portes a la Universitat  per a la realització d'una singular classe en línia que ha ajuntat als alumnes del grau de Periodisme i el grau de Màrqueting i Direcció Comercial amb la missió de donar a conèixer aquesta "factoria de continguts" des de dins.

Casa Seat pretén ser un punt de trobada per a la gent de la ciutat de Barcelona; ciutat en què va néixer la marca SEAT en 1950. No obstant això, ha acabat convertint-se en un espai per a la innovació i la creativitat, a més d'un aparador dels valors de la marca. Per al seu director executiu Gabriele Palma, "és un espai obert al públic on es pretén crear un encreuament entre el món automobilístic i la cultura".

Com han relatat els alumnes en la presentació del pla de Comunicació que han elaborat ad hoc, a casa Seat hi ha lloc per a la innovació, la tradició i la història en l'àrea dedicada als automòbils: es realitza un recorregut pel passat, present i futur de la marca exposant els seus icònics models, els seus vehicles més actuals i els projectes que estan conreant.

Amb una mirada cap al futur, Gabriele Palma, ha sintetitzat com SEAT es planteja el futur de la mobilitat urbana. Una aposta pels vehicles petits, elèctrics i compartits a causa del compromís social de l'empresa amb la sostenibilitat i la creixent població.

Gastronomia i cultura

La gastronomia, com en qualsevol casa, també té el seu espai a casa Seat. En el seu restaurant, es poden trobar plats inspirats en la marca que han estat dissenyats pels xefs Nandu Jubany, Hideki Matsuhisa, Christian Escribà, Josep Maria Kao i els germans Colombo.

Es pretén acostar la cuina saludable i d'avantguarda a tothom, fent-la accessible a totes les butxaques. Això ens trasllada al 1957, quan SEAT va llançar el SEAT 600, que va permetre als espanyols experimentar per primera vegada tenir un cotxe a les seves mans. Igual que fa ara amb la gastronomia.

També, la cultura juga un paper fonamental a casa Seat. Es pot assistir a exposicions de pintura, concerts, conferències d'artistes... com han explicat els estudiants.

De fet, es pot afirmar que la cultura barcelonina fa el paper de nexe entre la ciutat comtal i la marca. Aquest fet es reflecteix en la manera en què Casa Seat utilitza part del seu espai per a fer reinterpretació artística dels valors de Barcelona. És aquí quan s'entén que SEAT s'alimenta de la cultura catalana, i és part de la seva casa i el seu cor.

Per finalitzar la sessió online, Gabriele Palma ha animat als alumnes a "no deixar mai d'aprendre". Igual que la marca Seat, que no per a d'adaptar-se a les necessitats de la ciutat de Barcelona i la seva gent.
 

Casa SEAT sota la mirada del màrqueting de continguts