Una de les grans passions del professional en formació és mesurar la seva evolució en situacions competitives reals. Els certàmens internacionals són una ocasió estupenda per a tenir aquest tipus d'experiències. A més d'un estímul, proporcionen l'oportunitat d'aplicar coneixements, fer relacions, validar els encerts i prendre consciència del camí per recórrer.
En el món de la Publicitat, concretament en l'aspecte creatiu, la participació dels estudiants en aquesta mena de festivals pot ser decisiva tant per a la formació com per a la carrera.
Així ho demostra la vivència de Diogo Brandao i José Benito, alumni de Publicitat i Relacions Públiques, en els festivals Drac Novell Internacional. En l'edició de 2018, celebrada en la nostra universitat, van obtenir el DNI d'Or en la categoria de ’24 hores de Creativitat’. El seu nom va començar a sonar.
En aquests dies, quan s'acaben d'incorporar la prestigiosa agencia Sra. Rushmore, vénen a recordar la seva experiència en aquesta mena de certàmens. Ho faran acompanyats d'Alfonso Pena, director de l'Associació Empresarial de la Publicitat, institució promotora dels DNI.
|
CORREU |