🎓 E-commerce, més enllà de la venda online

'La VI Jornada de Màrqueting: e-commerce: més enllà de la venda online' té com a objectiu aportar coneixements essencials sobre com abordar un projecte d'e-commerce des de la fase inicial fins a la fase final de seguiment de resultats

Fecha:


  • Comienza: dimecres, 25 de d'abril de 2018 a las 08:00h
  • Finaliza: dijous, 26 de d'abril de 2018 a las 19:00h
Lugar:


  • Saló de Graus i Aula Magna
Contacto

E-commerce, més enllà de la venda online

La xarxa constitueix avui dia el aparador més gran de compra i la botiga més grossa que hagi existit mai. La globalització i la innovació tecnològica han creat un mercat únic a què les empreses han d'adaptar-se i fer front. 'La VI Jornada de Màrqueting: e-commerce: més enllà de la venda online', organitzada per la Universitat amb la col·laboració del Club Màrqueting Barcelona i la Digital Business School, té com a objectiu aportar coneixements essencials sobre com abordar un projecte d'e-commerce des de la fase inicial fins a la fase final de seguiment de resultats.

La Jornada es divideix en diferents conferències de caràcter transversal. Discorrerà conforme al següent programa:

  • 09:30 "Santaelulalia, del off al on". Eva Perozo. Directora de la botiga online de Santa Eulalia.
  • 10:45 "El teu e-commerce va pel bon camí?". Alfons Costas. Fundador i CEO de AllergyChef.
  • 12:15 "No em xisclis que no et veig: atreure clients al nostre e-commerce amb amor". Juan Pablo Sánchez. CEO de l'Agència SMALLWORLD.
  • 16:00 "Coneixement al teu consumidor per persuadir i vendre online". Pilar Yépez. Sòcia de l'agència ÚbicaBelow.
  • 18:00 "Com monetitzar un e-commerce". Armando Salvador. Especialista en SEO i Analítica, Director en Ecomm36
  • 20:00 Cloenda de la Jornada

Les inscripcions es fan a [email protected]

E-commerce, més enllà de la venda online