🎓 Emprendre en l'alimentació dels més petits

Els impulsors de Roots Mindfoodness, Oriol Reull i Marta Galarreta, s'han proposat contribuir al fet que l'alimentació dels més petits es posi a l'altura de la profunda evolució que ha experimentat la dels majors.

Fecha: dimecres, 19 de de maig de 2021 a las 13:30h

Emprendre en l'alimentació dels més petits

En els últims anys la cultura al voltant de l'alimentació saludable ha evolucionat molt. No obstant això, aquesta transformació no s'ha reflectit prou en el menjar per a nadons, on conceptes com orgànic, ecològic, fresc o de proximitat encara no s'han establert.

Els impulsors de Roots Mindfoodness, Oriol Reull i Marta Galarreta, s'han proposat contribuir a fer que l'alimentació dels més petits es posi a l'altura de la profunda evolució que ha experimentat la dels adults. Així ho han expressat durant la seva intervenció en la VIII Jornada d’Emprenedoria Experiencial. Com assenyala Reull, "el menjar per a adults ha evolucionat moltíssim i, no obstant això, continuem alimentant els nostres fills amb la mateixa mena de menjar que fa dècades".

Com ha explicat Galarreta, les línies mestres d'aquesta nova start-up, el llançament de la qual s'ha fet aquest mes de maig, són un menjar per a nadons "ecològic, sa, a punt per menjar i que envien a casa". Això últim és clau perquè aprecien des de Root Mindfoodness que en els supermercats "no hi ha proposta" que respongui al boom de la nutrició pel que fa a producte fresc orientat a nadons. "Nosaltres t'ho fem com si fossis tu a casa teva", ha observat Galarreta.

No és la primera experiència de Galarreta i Reull dins de l'emprenedoria digital en el sector de l'alimentació i les begudes. Tenen el bagatge acumulat en la implantació a Espanya de Too Good to Go. D'aquesta experiència han extret lliçons que han compartit amb els estudiants: buscar una necessitat recurrent per a la qual el consumidor pugui pagar un bon preu, llançar-se al mercat com més aviat millor, anar adaptant la proposta segons els resultats i buscar impacte social. "Les empreses que no aspiren a canviar les coses no tenen futur", ha dit Reull.

Les Jornades d'Emprenedoria Experiencial estan organitzades per la Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses de la Universitat.

Emprendre en l'alimentació dels més petits