🎓 La promoció de Direcció d'Empresa, Economia i Màrqueting apel·la al factor humà

Una nova promoció dels graus de Direcció d'Empreses, Economia i Gestió i Màrqueting i Direcció Comercial ha celebrat el seu acte de graduació. I ho ha fet amb un valuós missatge d'Isabel Estapé padrina d'aquesta generació: no tenir por.

Fecha: divendres, 14 de de juny de 2024 a las 18:00h

La promoció de Direcció d'Empresa, Economia i Màrqueting apel·la al factor humà

Una nova promoció dels graus de Direcció d'Empreses, Economia i Gestió i Màrqueting i Direcció Comercial ha celebrat el seu acte de graduació. I ho ha fet amb un valuós missatge d'Isabel Estapé padrina d'aquesta generació: no tenir por. I molt menys a les noves tecnologies. "No vegeu la IA com un enemic, sinó com una ajuda. El factor més important en l'entorn professional seran les persones, la intel·ligència emocional serà la clau".

Estapé, notària i membre de la Reial Acadèmia de Ciències Econòmiques i Financeres -la primera dona a ingressar en aquesta institució- ha destacat en la seva intervenció l'important paper que la Geopolítica juga en els nostres dies, per sobre del Dret i l'Economia, i ha advertit sobre el perill de l'augment de la desigualtat. "El creixement dels populismes té el seu origen en el forat de les desigualtats", ha afirmat.

La cerimònia ha inclòs actuacions del cor i paraules de la degana de la Facultat de Dret i Empresa, María Jesús Pesqueira, i el rector de la Universitat, Rafael Rodríguez-Ponga.

El moment més emotiu ha arribat amb la imposició de beques i lliurament de diplomes i els discursos dels delegats de curs. Per part dels estudiants de Màrqueting i Direcció Comercial han parlat Sofía Ocaña i Ana Lucía Harrison, mentre que Angelo Carnevale i Rodrigo Barbero ho han fet en representació dels seus companys de Direcció d'Empreses. La seva reflexió ha anat en la línia marcada per Estapé sobre el factor humà: "Els coneixements poden quedar obsolets, però les persones en les quals ens hem convertit perduraran".
 

La promoció de Direcció d'Empresa, Economia i Màrqueting apel·la al factor humà