🎓 Essència i estratègies del màrqueting

En la societat global i tecnològica del nostre temps, el màrqueting s'ha convertit en una disciplina polifacètica i necessàriament complexa. Sense una visió omnicomprensiva de tots els aspectes que comporta el màrqueting, les empreses no sabrien com relacionar-se amb els seus públics i amb un mercat que, al mateix temps que es globalitza, té a la segmentació.

Fecha: dimarts, 14 de d'abril de 2020 a las 13:30h

Essència i estratègies del màrqueting

En la societat global i tecnològica del nostre temps, el màrqueting s'ha convertit en una disciplina polifacètica i necessàriament complexa. Sense una visió omnicomprensiva de tots els aspectes que comporta el màrqueting, les empreses no sabrien com relacionar-se amb els seus públics i amb un mercat que, al mateix temps que es globalitza, tendeix a la segmentació.

Com molts àmbits de la societat, el màrqueting s'ha anat desenvolupant i ha aconseguit incorporar les noves eines que la tecnologia ofereix. Des d'aquesta perspectiva, el llibre Panorámica del marketing, escrit pel professor de Comunicació i Propaganda Política de la nostra universitat, Joaquín García-Lavernia, aborda l'essència del màrqueting i l'ús del màrqueting digital.

A més, el pròleg de l'obra, publicada per Universitat Oberta de Catalunya Edicions, està escrit pel director del grau en Màrqueting i Direcció Comercial de la Universitat, Josep Lluís de l'Olmo.   

Altres temes que es poden trobar dins del llibre són la recerca de mercats i les possibilitats que ofereix per a la presa de decisions en estratègia comercial i per millorar les expectatives en projectes empresarials.

El contingut de l'obra no està només enfocat per a persones que volen o estan en el món del màrqueting, sinó que també està pensat per a aquells que no en formen part.

Essència i estratègies del màrqueting