🎓 Oratòria i pensament crític: la Lliga de Debat Xarxa Vives reuneix joves talents a la Universitat

Durant dos dies, la nostra universitat ha tornat a acollir la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat impulsada per la Xarxa Vives. En aquesta edició han participat més de 50 alumnes de set centres docents procedents de la comarca del Barcelonès. Durant la competició, els equips van debatre al voltant de la pregunta "El culte al cos és una amenaça per a la salut?", demostrant la seva capacitat d’argumentació, pensament crític i treball en equip. El jurat, format per alumni, professors de la Universitat i experts en debat, va valorar la solidesa dels arguments, la claredat en l’exposició i l’habilitat per defensar les seves posicions.

Fecha: dilluns, 24 de de febrer de 2025 a las 10:00h

Oratòria i pensament crític: la Lliga de Debat Xarxa Vives reuneix joves talents a la Universitat

Durant dos dies, la nostra universitat ha tornat a acollir la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat impulsada per la Xarxa Vives. En aquesta edició han participat més de 50 alumnes de set centres docents procedents de la comarca del Barcelonès.

Durant la competició, els equips van debatre al voltant de la pregunta "El culte al cos és una amenaça per a la salut?", demostrant la seva capacitat d’argumentació, pensament crític i treball en equip. El jurat, format per alumni, professors de la Universitat i experts en debat, va valorar la solidesa dels arguments, la claredat en l’exposició i l’habilitat per defensar les seves posicions.

Després d’una disputada final, l’equip del col·legi Sagrat Cor Sarrià es va proclamar campió d’aquesta fase local. Aquest equip representarà la nostra universitat a la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives, que tindrà lloc del 2 al 4 d’abril a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

Oratòria i pensament crític: la Lliga de Debat Xarxa Vives reuneix joves talents a la Universitat