🎓 “24 hores de creativitat” que són d'or

Els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la nostra universitat Diogo Brandao i José Benito han guanyat el Drac Novell d'Or en la categoria de '24 d'Hores de Creativitat'.

Fecha: dilluns, 03 de de desembre de 2018 a las 18:45h

“24 hores de Creativitat” que són d'or

Els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la nostra universitat Diogo Brandao i José Benito han guanyat el Drac Novell d'Or en la categoria de '24 d'Hores de Creativitat'. La seva peça 'Més Croqueta' va ser la que, segons el punt de vista del jurat, millor va respondre al briefing que els havia proporcionat l'organització. Els participants en aquesta modalitat, patrocinada per Casa Mas, tenien 24 hores per presentar les seves propostes.

Brandao i Benito van rebre el guardó durant el lliurament dels premis de l'última edició del festival Drac Novell Internacional. La gala va suposar el tancament de la XXI edició del DNI 18', que aquest any s'ha celebrat a la nostra universitat. El DNI és un festival de Publicitat dirigit a universitari i joves professionals que organitza l'Associació Empresarial de Publicitat amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de Complot Escola de Creatius, Casa Mas i Selfpackaging.
Els guanyadors de les 12 categories que aquest any ha tingut el DNI van recollir els trofeus de la mà d'Aristides Mullerat, Noemí Sánchez, Ana de la Fuente i Joan Morato i Roig. Els premiats van ser:

  • Categoria Accions Digitals i XXSS

Van guanyar l'or Alberto de Santos i Eduardo Sapa (The Atomic Garden) amb "The Man in the High Castle" (Amazon Prime Video).
La plata l'han guanyat Sabela Álvarez i Rebeca Bustarviejo (Escola de Creativitat Brother Madrid) amb "Pisos amb graella" (Burger King).
El bronze ho han guanyat Marina Gibaja, Albert Xifrà, Júlia Solsona i Sara Costa (Complot) amb "Storydoing de Playground" (Playground), Cristina Pérez de León i Natalia Gruñeiro (The Atomic Garden) amb "Fortrap" (Fortnite i FAD), Lara Martín Ortega i Marí Alonso Frontela (The Atomic Garden) amb "Tattoo Off The Wall" (VANS) i Cairo Ballesteros i Clara Casado (The Atomic Garden) amb "Lost Friend" (Associació contra el càncer).

  • Categoria App's

L'or d'aquesta categoria ha estat per a Cristina Fernández Prieto i Rodrigo Fernández Gómez (The Atomic Garden) amb "Trivial Memories" (Trivial)
La plata l'han guanyat José Ignacio García i Paula Terròs Zambrano amb "Quilòmetres de cinema" (Jameson); i els dos bronzes, Anna Nava, Claudia Ruíz i Luis Almerich (COMPLOT), amb l'app per adoptar mascotes "Peludr", i Javier Ibáñez Fernández (The Atomic Garden), amb "WorldTrick" (GoPro).

  • Categoria Audiovisual

Aquesta categoria solament ha tingut dos guanyadors. L'or ho han guanyat Fernando Muñoz, Pamela Palacios i Meritxell Ruíz (Miami Ad School) amb "Ending Arguments" (Google).
El bronze ho han guanyat Albert Fernández Os i Alex García Roure (Universitat Autònoma de Barcelona) amb "Os Plar" (Animals en perill).

  • Categoria Branded Content

L'or l'hi ha portat Ana Marqués Guillén, de The Atomic Garden, amb "Indestructibles".
La plata han estat per a Yasmina Nolé i Alejandra Utrera (The Atomic Garden) amb "Sourvivour Routes" (GoPro) i Esther Camila Barchilón Elbaz i Ananda Ortíz (Barcelona School of Creativity) amb "GPStories" (TomTom).
El bronze ho han guanyat Noelia Moreno Mateo-Sidrón i Irene Fernández Arqueges (The Atomic Garden) amb "La Prima Línia" (Bic) i Lara Martín Ortega i Marina Alonso Frontela (The Atomic Garden) amb "Llengües sense barreres" (Escola Oficial d'Idiomes)

  • Categoria Campanyes Integrals

L'or l'hi ha portat Guillermo Ipas i Miguel Aliena (The Atomic Garden) amb "El cotxe de la teva vida" (Renault).
La plata l'ha guanyat Patricia Cariti i Claudia Ruiz (COMPLOT) amb "L'aigua de la vida" (Linceci). El bronze ho ha guanyat Martín Felitti, Iratxe González i Luis Almerich (COMPLOT) amb "Safetykey Volvo" (Volvo & Axa).

  • Categoria Healthcare

El Drac d'or va ser per a un espot fet per Martín Felitti, Iratxe González i Fran Alonso (COMPLOT), cridat "L'Habitació de l'Hospital Sant Joan de Déu",
La plata l'ha guanyat "Restaurant 2030", de Francisco de la Creu (The Atomic Garden), i el bronze, "Himnes contra el càncer", de Miguel Ángel Gómez Barris i Mercedes Arriota Sarraldo (Brother Madrid Escola de Creatius). Tots dos són per a l'Associació Espanyola Contra El Càncer.

  • Categoria Premsa Gràfica

L'or l'hi ha portat Yaiza Velázquez Santiago i María Rodríguez Bueno (The Atomic Garden) amb "No sembla menjar a domicili" (Uber Eats).
La plata ho han guanyat Kevin Méndez (The Atomic Garden) amb "Un euro no tornarà a ser un euro" (McDonald's) i Jorge Jiménez Díaz i Rocío Pérez (The Atomic Garden) amb "Viatjar a Hollywood" (ALSA).
El bronze l'han guanyat Chanel Rugeixis da Silva i Rebecca d'Armes Campos (The Atomic Garden) amb "Malparlat" (Scrabble), Dolç Martínez i Nadya Angelova (Brother Madrid) amb "Grans històries" (Bic) i Guillermo Ipas i Miguel Aliena (The Atomic Garden) amb "Camuflatge" (Amnistia Internacional).

  • Categoria Ràdio

En aquesta categoria s'han lliurat tres bronzes. El primer ha estat per a "Bressol Bizum" (Bizum), per Carlota Vila Márquez i Alba Pastoriza Couto (Universitat Complutense de Madrid); el segon, para "Que et robin, fa mal" (Securitas Direct), per Nicolás Matthews Tello i Alejandro López Sánchez (Brother Madrid Escola de Creatius); i el tercer, per "Si té una cançó, és un clàssic" (Renault), per Marí Alfonso Frontero i Lara Martín Ortega (The Atomic Garden).

  • Categoria Via Pública

La plata l'han guanyat Paola Furriol Carmenati (Ramon Llull) amb "Urban Outfitters even more urban" (Urban Outfitters) i Albert Fernández Os i Gorka Antón Sanjuán (Universitat Autònoma de Barcelona) amb "Everything is an image" (GettyImages).
El bronze l'hi han portat Natalia García i Lorena Montori (Escola Brother Barcelona) amb "Clean Fest" (Les Iaies) i Kevin Méndez (The Atomic Garden) amb "Ciutats Efímeres" (Greenpeace).

  • Categoria Valors Humans

Aquesta nova categoria, proposta per la nostra universitat, té com a objectiu l'elaboració i creació de peces publicitàries que tinguin com a fi última la transmissió de valors humans, millora social, contingut humanizador, etc. La guanyadora ha estat Ana Marquès Guillén (The Atomic Garden) amb un espot en contra de l'abús domèstic anomenat "Excuses" (Sephora). La idea consisteix en una línia de cosmètica amb frases de dones maltractades que busquen incitar a la dona en aquesta mateixa situació a denunciar.

  • Categoria GrandPrix Complot

El guanyador d'aquesta categoria té l'opció de triar un curs de l'escola creativa de Barcelona, Complot. El guanyador va ser la peça titulada "L'Habitació de l'Hospital de Sant Joan de Déu" creada per Martín Felitti, Iratxe González i Fran Alonso, de l'escola Complot.

Informació de Paula Gómez i Samuel Brito

  “24 hores de Creativitat” que són d'or