🎓 Les millors idees d'un BCN Thinking Challenge de rècord

El projecte de targetes de transport reciclades presentat sota el nom de 'S Life' ha estat el guanyador del VII BCN Thinking Challenge, la marató universitària d'emprenedoria social que organitza el Club d'Emprenedors de la nostra universitat.

Fecha: divendres, 26 de d'abril de 2019 a las 13:15h

Les millors idees d'un BCN Thinking Challenge de rècord

El projecte de targetes de transport reciclades presentat sota el nom de 'S Life' ha estat el guanyador del VII BCN Thinking Challenge, la marató universitària d'emprenedoria social que organitza el Club d'Emprenedors de la nostra universitat. En la categoria individual al millor emprenedor, ha estat distingit l'estudiant de la nostra universitat, Álvaro Guillén Jiménez.

'S Life' ha estat el projecte que més ha convençut al jurat d'aquesta edició, que estava compost per la sustainability manager de Danone Ibèria, Maria del Mar Güell, el director de desenvolupament de negoci de CaixaBank Business Intelligence, Alberto Trallero, el voluntari del programa Universitats amb Cor de Càritas, Antoni Izquierdo, el degà, Joan Ripoll, i el professor de la Universitat, Abraham Cornelis. Els membres de l'equip guanyador han rebut el premi de mans de la responsable de l'Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals de Càritas, Anna Roig.

El model de negoci de 'S Life', basat en la reutilització de targetes de transport de plàstic reciclat, ha estat el que millor ha donat resposta al repte que es plantejava en el 'business case' repartit a l'inici del BCN Thinking Challenge: models de negoci que incloguessin reciclatge de plàstic i inclusió de persones en risc d'exclusió. El tema connectava amb la temàtica social que ha caracteritzat a aquest esdeveniment emprenedor des dels seus inicis.

La presentació de projectes i el lliurament de premis s'han produït en la gala amb què ha conclòs el BCN Thinking Challenge, que ha estat presentada pels alumnes Noemí Sánchez i Pol Vila. Es tractava d'una edició de rècord de participació, amb 46 joves emprenedors repartits en set equips. Estaven representades cinc universitats (CEU Cardenal Herrera, CEU Sant Pau, Abat Oliba CEU, Autònoma de Barcelona i Ramon Llull) i alumnes de la Fundació Llor.

El BCN Thinking Challenge està impulsat pel Club d'Emprenedors, amb el suport de la Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses d'aquesta universitat. Aquesta setena edició s'ha celebrat amb la col·laboració de Càritas i Rokets i el patrocini de Danone, Unilever, Doctor Fakoy, Santander Universitats, Damm i CEU Emprèn.

 

Les millors idees d'un BCN Thinking Challenge de rècord