🎓 Instagram com a eina comunicativa en educació

María de la Rocío Bonilla, José Luis de l'Olmo i Eva Perea, professors del Departament d'Empresa i Economia han presentat un pòster en el marc del Fòrum Internacional sobre Avaluació de la Qualitat de l'Educació i de la Recerca (FECIES), que s'ha celebrat a Santiago de Compostel·la.

Fecha: dimarts, 04 de de juny de 2019 a las 12:00h

Instagram com a eina comunicativa en educació

María de la Rocío Bonilla, José Luis de l'Olmo i Eva Perea, professors del Departament d'Empresa i Economia, han presentat un pòster en el marc del Fòrum Internacional sobre Avaluació de la Qualitat de l'Educació i de la Recerca (FECIES), que s'ha celebrat a Santiago de Compostel·la.

El plafó reflecteix els resultats de l'estudi Instagram com a eina de comunicació en l'educació superior, en què aquests professors, amb August Corrons (professor de la UOC), examinen les prestacions de la xarxa social Instagram com a vehicle de comunicació entre alumnes i professors en un context educatiu.

A l'estudi han examinat diferents variables, com el nombre d'interaccions, likes, el contingut de fotos o vídeos, el tema de la publicació... Després de valorar aquests paràmetres, la conclusió és que Instagram no ofereix un entorn efectiu per a una interacció educativa de nivell universitari.

 

Instagram com a eina comunicativa en educació