🎓 Marques, innovació i impacte social

D'aquesta realitat que ha redefinit l'essència d'organitzacions i empreses es reflexionarà en la trobada "Innovation & Trands in corporate world".

Fecha:


  • Comienza: dimarts, 12 de de febrer de 2019 a las 19:00h
  • Finaliza: dimarts, 12 de de febrer de 2019 a las 21:00h
Lugar:


  • Universitat Abat Oliba CEU
Contacto

Marques, innovació i impacte social

Actualment, la viabilitat i acceptació de les companyies està indissolublement vinculada a la seva capacitat de generar impacte positiu en la societat. Això és un fenomen global, avui és impossible construir una marca si no hi ha un compromís social coherent i efectiu.

D'aquesta realitat que ha redefinit l'essència d'organitzacions i empreses es reflexionarà en la trobada "Innovation & Trands in corporate world". L'enfocament és contemplar la innovació com una cosa orientada no només a la generació de beneficis sinó a la mobilització de dinàmiques positives en la societat.

Per tractar aquest assumpte, es comptarà amb la presència del CEO de Pacari Xocolata, Santiago Peralta, el country partner de B-Corp a Espanya, Pablo Sánchez, i la sustainability manager de Danone Ibèria, Mar Güell.

L'acte servirà, a més, d'acte de clausura de la primera edició del màster en Food & Beverage Sustainable Entrepreneurship. Un programa que, precisament, posa l'accent en l'emprenedoria sostenible i la innovació com a pilars de models de negoci robustos i perdurables en el sector de l'alimentació i les begudes. El màster s'imparteix conjuntament amb la SAA School of Management (Torí) i la London South Bank University.

 

Marques, innovació i impacte social