馃帗 Marques, innovaci贸 i impacte social

D'aquesta realitat que ha redefinit l'ess猫ncia d'organitzacions i empreses es reflexionar脿 en la trobada "Innovation & Trands in corporate world".

Fecha:


  • Comienza: dimarts, 12 de febrer de 2019 a las 18:00h
  • Finaliza: dimarts, 12 de febrer de 2019 a las 20:00h
Lugar:


  • Universitat Abat Oliba CEU
Contacto

Marques, innovaci贸 i impacte social

Actualment, la viabilitat i acceptaci贸 de les companyies est脿 indissolublement vinculada a la seva capacitat de generar impacte positiu en la societat. Aix貌 茅s un fenomen global, avui 茅s impossible construir una marca si no hi ha un comprom铆s social coherent i efectiu.

D'aquesta realitat que ha redefinit l'ess猫ncia d'organitzacions i empreses es reflexionar脿 en la trobada "Innovation & Trands in corporate world". L'enfocament 茅s contemplar la innovaci贸 com una cosa orientada no nom茅s a la generaci贸 de beneficis sin贸 a la mobilitzaci贸 de din脿miques positives en la societat.

Per tractar aquest assumpte, es comptar脿 amb la pres猫ncia del CEO de Pacari Xocolata, Santiago Peralta, el country partner de B-Corp a Espanya, Pablo S谩nchez, i la sustainability manager de Danone Ib猫ria, Mar G眉ell.

L'acte servir脿, a m茅s, d'acte de clausura de la primera edici贸 del m脿ster en Food & Beverage Sustainable Entrepreneurship. Un programa que, precisament, posa l'accent en l'emprenedoria sostenible i la innovaci贸 com a pilars de models de negoci robustos i perdurables en el sector de l'alimentaci贸 i les begudes. El m脿ster s'imparteix conjuntament amb la SAA School of Management (Tor铆) i la London South Bank University.