馃帗 Postgrau en Social & Sustainable Business in F&B Industry | Universitat Abat Oliba CEU

Máster Food & Beverage Sustainable Enterpreneurship
Postgrau en Social & Sustainable Business in F&B Industry
sol路licita informaci贸
Denominaci贸

Postgrau en Social & Sustainable Business in F&B Industry

 

脌rea acad猫mica

Empresa i Economia

Durada / Cr猫dits

3 mesos
30 ECTS

Idioma

Angl猫s

places

35

Modalitat

presencial

Perfil alumne

Titulats de les 脿rees d'estudi d'economia, comunicaci贸, m脿rqueting, gesti贸 o ci猫ncies socials; amb bons coneixements d'angl猫s (nivell B2), i amb gran motivaci贸 i inter猫s pel sector de l'alimentaci贸 i les begudes, la sostenibilitat i l'emprenedoria.

Admissi贸 i matr铆cula

Sol路licitud d'acc茅s via web, enviament de la documentaci贸 i formalitzaci贸 d'ingr茅s a la Universitat.

Calendari i horari

D'octubre a gener, de dilluns a dijous, de 09:15 a 13:45; els divendres es fan visites a les empreses.

Calendari Acad猫mic

La taxa mitjana d'inserci贸 laboral 茅s del 95 % en els estudis de postgrau del CEU

Per qu猫 estudiar a la UAO CEU?

1. Presentaci贸 del postgrau

La cultura de la sostenibilitat, la innovaci贸 i l鈥檈mprenedoria en el sector de l鈥檃limentaci贸 茅s el motor dels estudis d鈥檃quest postgrau. Es tracta d鈥檜n programa orientat a la formaci贸 de futurs professionals de la ind煤stria interessats a desenvolupar nous models de negoci en el sector de l鈥檃limentaci贸 que els converteixin en emprenedors sostenibles d鈥櫭▁it.

2. Metodologia

La metodologia d鈥檃prenentatge del postgrau en Social & Sustainable Business in Food & Beverage Industry combina sessions presencials obligat貌ries (de dilluns a dijous) amb visites a empreses (els divendres). Els estudiants reben atenci贸 personalitzada dels docents a trav茅s d鈥檈ines en l铆nia (com el Blackboard) durant tot el programa.

3. Per qu猫 cursar aquest programa?
  • Ofereix eines i coneixements per comen莽ar un negoci d鈥櫭▁it en el sector de l鈥檃limentaci贸 i les begudes.
  • Forma nous emprenedors del sector en un ambient acad猫mic i pr脿ctic alhora.
  • Ensenya a construir una xarxa de contactes del sector per enfortir l鈥檈mpresa.
  • Ofereix un ampli ventall de socis potencials i contactes professionals.
  • Promou i afavoreix un ambient i una comunitat 貌ptims a trav茅s de la creaci贸 d'empreses sostenibles.

 

4. Desenvolupament professional

Els emprenedors sostenibles reben un coneixement de m脿xima qualitat i desenvolupen l鈥檋abilitat d鈥檌nnovar, de convertir idees en negocis sostenibles a llarg termini, i tamb茅 de contribuir a crear models de negoci innovadors en empreses consolidades.

Els emprenedors sostenibles, des del nostre punt de vista, tenen dos perfils:
鈥    creadors del seu propi negoci
鈥    rol de gesti贸 innovadora en una realitat empresarial consolidada per innovar en models de negoci i desenvolupar mercats nous 

5. Programa d'estudis

30 ECTS
Diploma in Social & Sustainable Business in Food & Beverage Industry.

6. Recursos d'informaci贸 i espais

El Servei de Biblioteca est脿 concebut com una unitat de suport a l鈥檈studi i a la investigaci贸 amb l鈥檕bjectiu prioritari de respondre a les exig猫ncies educatives i cient铆fiques. Disposa d鈥檃mplis horaris d鈥檕bertura, fins i tot els caps de setmana, amb el millor equipament inform脿tic.  

A m茅s, la UAO CEU posa a l'abast de la comunitat universit脿ria un dip貌sit digital que cont茅, en acc茅s obert, les publicacions derivades de l'activitat docent, investigadora i institucional dels professors, alumnes i exalumnes de la Universitat.

 

Pla d'estudis

鈥    Supply Chain Management
鈥    Social Entrepreneurship & Intrapreneurship
鈥    Family Business
鈥    Marketing and Communication in Food and Beverage Companies

Professorat

CLAUSTRE DE PROFESSORS

 

Director acad猫mic

Joan Ripoll. Doctor en Ci猫ncies Econ貌miques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. 脡s membre del grup d'investigaci贸 econ貌mica Mercats de Treball, Pol铆tiques Socials i Laborals, i Economia Internacional.

Coordinaci贸

Dariia Vasylieva. Graduada en M脿rqueting (DNU, Ucra茂na), m脿ster en Log铆stica i Comer莽 Internacional (Universitat Abat Oliba CEU) i graduada del Global MBA.

Claustre de professors

  • Carmen Parra. Doctora en Dret per la Universitat de Barcelona i m脿ster en Dret Europeu per la Universitat Lliure de Brussel路les. 脡s la directora del Departament d鈥橢conomia Solid脿ria i directora del m脿ster en Comunicaci贸 i Gesti贸 d鈥橢ntitats Socials i Solid脿ries de la Universitat Abat Oliba CEU. 
  • Bram-Kees Trouwborst. M脿ster en Administraci贸 d鈥橢mpreses per la Universitat Erasmus (els Pa茂sos Baixos) i la Universitat de Bath (el Regne Unit) (1995-2000), i m脿ster CEMS en Gesti贸 Internacional per l鈥橦EC Business School (Fran莽a).
  • Anna Riera. Llicenciada en Publicitat i Relacions P煤bliques per la Universitat Ramon Llull (Barcelona). Coordinadora del suplement "Gourments", d鈥El Peri贸dico de Catalunya. Coautora de Barcelona: culinary and cultural history of catalan cuisine (editorial Roeman & Littlefield).
  • Jorge Calvo. MBA i m脿ster en Estudis Avan莽ats d鈥橢conomia per la Universitat Abat Oliba CEU, i 茅s postgraduat en Administraci贸 General per la Harvard Business School.
  • David Grau. Professor de transformaci贸 digital i director de m脿rqueting a Slimstock, l鈥檈mpresa especialitzada en optimitzaci贸 d鈥檌nventaris l铆der a Europa.
  • Gwenn Vallegant. 脡s graduada en T猫cniques Comercials per l鈥橝cad茅mie de Rennes i m脿ster en Comer莽 Internacional per la Universitat de Brest. 脡s especialista en mindfulness i coaching. I fa de customer relation team leader a DHL Espanya.
  • C茅sar P茅rez Aznar. Coordinador de projectes estrat猫gics per a Otsuka Pharmaceutical Espa帽a. Especialista en estrat猫gia tecnol貌gica en la ind煤stria de l鈥檈lectr貌nica de consum, en salut del consumidor i en la ind煤stria farmac猫utica.
  • Juan Francisco Jim茅nez. Director del m脿ster en Comunicaci贸 Digital i Noves Tecnologies de la Universitat Abat Oliba CEU. Periodista especialitzat en innovaci贸 comunicativa. Director de la Talent&Work Area de la Universitat Abat Oliba CEU.
  • Pedro Navarrete. Doctor en Economia i Administraci贸 d鈥橢mpreses, i m脿ster en Administraci贸 d鈥橢mpreses (MBA) per la IESE Business School. Soci director a mtH-3 Make Things Happen i vicepresident s猫nior a Sony Espanya.
  • Rogelio Garc铆a Contreras. Director del Programa d鈥橧nnovaci贸 Social al Walton College of Business de la Universitat d鈥橝rkansas. Doctor en Pol铆tica i Desenvolupament Internacional per l鈥橢scola d鈥橢studis Internacionals Josef Korbel de la Universitat de Denver.

 

 

 

     

    Sortides

    SORTIDES PROFESSIONALS

    Els alumnes aprendran a crear models de negoci innovadors en empreses consolidades o en projectes nous.

    Es desenvolupen, per tant, aquests rols principals:

    - emprenedor d'un negoci propi (founders, startuppers)
    - desenvolupament corporatiu i empresarial
    - comunicaci贸 i m脿rqueting de la marca
    - gesti贸 estrat猫gica de la innovaci贸 i el desenvolupament del producte


     

    Col路laboradors

    Preus i ajuts

    IMPORT TOTAL

    4.500 鈧

     

    FORMA DE PAGAMENT

    En obtenir l'admissi贸, els candidats admesos dins del per铆ode ordinari han de reservar una pla莽a mitjan莽ant el pagament de 900 鈧, que es descompten del preu total.

    Un cop reservada la pla莽a al programa, l'estudiant ha de fer el pagament complet abans de comen莽ar el curs. Tindr脿 15 dies naturals per fer-ho.

    La Universitat Abat Oliba CEU t茅 l铆nies de cr猫dit amb diferents entitats financeres per tal que els seus alumnes puguin finan莽ar la totalitat dels estudis en condicions avantatjoses.

    Per a m茅s informaci贸, podeu dirigir-vos al Servei de Gesti贸 Acad猫mica.

     

     

    M脡S INFORMACI脫

    Postgrau i Extensi贸 Universit脿ria
    Bellesguard, 30. 08022 Barcelona
    Tel. +34 93 253 72 03
    master@uao.es

    Qualitat i normativa

    PERFIL D'INGR脡S

    Titulats de les 脿rees d'estudi d'economia, comunicaci贸, m脿rqueting, gesti贸 o ci猫ncies socials; amb bons coneixements d'angl猫s (nivell B2), i amb gran motivaci贸 i inter猫s pel sector de l'alimentaci贸 i les begudes, la sostenibilitat i l'emprenedoria.

    OBJECTIUS

    • Canalitzar les idees creatives perqu猫 tinguin una implementaci贸 empresarial.
    • Oferir informaci贸 clau sobre el sector i ajudar els estudiants a recon猫ixer noves tend猫ncies i oportunitats de negoci que prenguin com a base la sostenibilitat i la innovaci贸.
    • Oferir formaci贸 en gesti贸 de primera qualitat per desenvolupar plans de negoci i estrat猫gies de m脿rqueting que permetin crear pimes.
    • Oferir una combinaci贸 equilibrada entre acad猫mics, experts, emprenedors i directius del sector.
    • Ensenyar a gestionar la comunicaci贸 interna i externa de manera efectiva.
    • Donar idees que inspirin a desenvolupar-les.
    • Fer de guia en la creaci贸 de negocis sostenibles i de models de negoci innovadors d鈥檃cord amb els requeriments 猫tics i responsables.
    • Obrir un debat sobre les tend猫ncies i les implicacions que hi ha en el sector de l鈥檃limentaci贸 i les begudes.
    • Ajudar els estudiants a entendre aspectes complexos que afecten tant l鈥檈nogastronomia com altres disciplines.

    NORMATIVA DE PERMAN脠NCIA

    INDICADORS DE SEGUIMENT

    PLA D'ACCI脫 TUTORIAL

    M谩ster

    Food & Beverage Sustainable Entrepreneurship