🎓 La Publicitat es posa de moda en deixar de ser el que era

a Publicitat "torna a estar de moda". I, paradoxalment, ho ha aconseguit en deixar "de ser el que era". Aquest és el missatge de transformació i oportunitats que ha deixat el director general del Col·legi de Màrqueting, Publicitat i Relacions Públiques de Catalunya, Antonio Traugott.

Fecha: dilluns, 09 de de març de 2020 a las 21:30h

La publicitat es posa de moda en deixar de ser el que era

La publicitat "torna a estar de moda". I, paradoxalment, ho ha aconseguit en deixar "de ser el que era". Aquest és el missatge de transformació i oportunitats que ha deixat el director general del Col·legi de Màrqueting, Publicitat i Relacions Públiques de Catalunya, Antonio Traugott.

Ha estat durant una trobada amb estudiants de primer curs del grau en Publicitat i Relacions Públiques, en la qual Traugott ha compartit la seva visió de com els estudiants ja poden començar a orientar la seva carrera professional. "Comenceu com més aviat millor a teixir la vostra xarxa de contactes", ha recomanat.

Respecte al nou auge que experimenta la publicitat, el ponent considera que la professió ha guanyat en diversitat i, per tant, en atractiu i oportunitats per a més. "Abans, la publicitat era sota, cavall i rei. La meitat d'ocupacions que s'ofereixen actualment no existien fa unes dècades".

La majoria d'aquestes noves funcions tenen a veure amb la tecnologia: "per al thinking sempre hi serà", ha considerat Traugott. En resum, "nous llocs, noves oportunitats".

Respecte a la planificació d'una trajectòria professional, el ponent ha advertit que hi influeixen dos factors: "coneixement i intuïció". En definitiva, en un món de "decisions líquides", el més fonamental és estar permanentment en moviment i disposat a aprofitar les oportunitats.

 

La publicitat es posa de moda en deixar de ser el que era