馃帗 Sonokey, un nou m猫tode de branding sonor

Aquest 茅s el vessant que explora la professora de Publicitat i Relacions P煤bliques Montserrat Vidal Mestre, en el llibre Branding Sonor.

Fecha: divendres, 31 de maig de 2019 a las 18:00h

Sonokey, un nou m猫tode de branding sonor

Com a norma general, es pensa que els consumidors associem la imatge d'una marca al que veiem, a elements visuals. No obstant aix貌, el concepte d'imatge corporativa va m茅s enll脿 i engloba tot un univers de percepcions i valors, conscients i inconscients, que es relacionen per a determinar la identitat amb la qual la marca s'instal路la dins de cada consumidor.

El so forma part d'aquest conjunt d'est铆muls que modelen la imatge de marca. En altres paraules, 茅s el que es coneix com a ADN sonor, que es refereix a la part de la identitat de marca que es fonamenta en est铆muls que apel路len al sentit de l'o茂da. Per aquesta ra贸, el branding sonor s'ha convertit en un pilar m茅s dins de la construcci贸 de la imatge de marca.

Aquest 茅s el vessant que explora la professora de Publicitat i Relacions P煤bliques Montserrat Vidal Mestre, en el llibre Branding Sonor. Sonokey, el m猫tode d'impuls emocional i mnemot猫cnic per a les marques. En ell, proposa un nou m猫tode d'aplicaci贸 i planificaci贸 estrat猫gica de branding sonor de les marques anomenat Sonokey庐.

I 茅s que, a trav茅s de l'estudi de les caracter铆stiques de l'univers sonor, dels or铆gens i les tipologies del branding sonor i l'estudi d'intangibles, com la imatge i la personalitat de marca, planteja una nova estructura innovadora de programaci贸.

Aquest llibre pret茅n servir de guia a aquelles organitzacions que desitgin iniciar-se en el branding sonor. Per aix貌, ofereix les bases de seguiment per a la definici贸 de l'extensi贸 sonora de les marques, bases que garanteixen una identificaci贸 amb la seva personalitat de marca.

El pr貌leg del llibre est脿 escrit pel director d'estudis de Publicitat i Relacions P煤bliques de la nostra universitat Alfonso Freire i est脿 editat per l'editorial UOC.

 

Sonokey, un nou m猫tode de branding sonor