Fecha: dijous, 06 de de març de 2025 a las 10:45h
Aquesta setmana, la Universitat ha acollit la conferència Kings League: Reinventant el Màrqueting Esportiu, a càrrec de Joan Domènech, director de Màrqueting de la Kings League. La sessió ha ofert als estudiants de Màrqueting una visió en profunditat sobre com aquesta innovadora competició ha revolucionat la manera de connectar amb el públic a través d’estratègies disruptives i un model de creixement basat en l’experimentació constant.
Com ha explicat Domènech, la Kings League va néixer apostant per la innovació, amb normes inesperades i dinàmiques que van captivar els joves. Després del seu èxit inicial a Espanya, ha hagut d’adaptar-se per mantenir l’interès del públic. Ara, amb la seva expansió a mercats com Mèxic, Brasil, Orient Mitjà i Estats Units, busca atreure una audiència més àmplia combinant creadors de contingut amb llegendes del futbol.
Domènech també ha destacat als estudiants la importància de diversificar els canals de comunicació. Si bé en els seus inicis es van centrar exclusivament en les xarxes socials, avui han entès el valor de mitjans més tradicionals com la premsa esportiva i la televisió gratuïta, amb l’objectiu de fer de la Kings League un espectacle que es pugui gaudir en família, igual que el futbol convencional.
La conferència ha deixat una conclusió clara: l’èxit de la Kings League rau en la seva capacitat de reinventar-se, provar noves fórmules i mantenir-se fidel a la seva essència, on la comunitat i els creadors de contingut tenen un paper clau en el seu model de negoci.
Per als estudiants de la Universitat, escoltar testimonis com el de Joan Domènech és una oportunitat valuosa per entendre de primera mà com funciona la indústria del màrqueting esportiu i com la innovació i l’adaptabilitat són claus en un sector en constant canvi. Aquestes experiències els permeten connectar la teoria amb la pràctica i preparar-se millor per als reptes professionals del futur.
|
CORREU |