Vuit membres del Club d'Emprenedors de la nostra universitat han participat en l'última edició de la Innovation Week, un concurs organitzat per la Universidad CEU San Pablo per promoure i premiar el talent emprenedor i innovador. L'actuació dels nostres emprenedors va ser destacada, ja que sis d'ells van quedar en primera posició del concurs, repartits en tres reptes:
- Aleix Comabella, membre de projecte guanyador del repte "LegalTech 2.0: Reinventant la Pràctica Jurídica" de l'empresa Squire Patton Boggs: el propòsito del qual és fomentar la innovació i la creativitat dels estudiants per a la creació d'un sistema més modern i alternatiu que optimitzi la pràctica jurídica, tant en els despatxos professionals com en les assessories jurídiques.
- Paula Pérez i Marc Salas, membres del projecte guanyador del repte "Com connectar als mitjans de comunicació legacies amb Gen Z" de l'empresa Atresmedia: pensat per desenvolupar un pla d'acció en el qual es defineixin iniciatives perquè puguem atraure l'interès de Gen Z: Accions, Continguts, Esdeveniments...
- Martí Dausà, Catrina Martynova, Ángela Conchillo i Marta Casado, projecte guanyador del repte "Phygital beauty communication strategy" de l'empresa Farlabo: orientada a crear una estratègia de comunicació de l'últim llançament de Dolce & Gabbana beauty generant un retorn en vendes en el mercat espanyol.