🎓 Teterum i els fonaments de l'empresa social

Aquest dilluns ha començat l'activitat de la nova edició del màster universitario en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries.

Fecha: dimecres, 16 de d'octubre de 2019 a las 12:15h

Teterum i els fonaments de l'empresa social

Aquest dilluns ha començat l'activitat de la nova edició del màster universitari en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries. Com a punt de partida, els estudiants han tingut ocasió de conèixer de primera mà l'experiència de Teterum, una empresa de distribució de te en l'ADN del qual hi ha la integració social i la sostenibilitat.

Ha estat la CEO de Teterum, Patrícia Pólvora, l'encarregada d'explicar l'experiència d'aquest projecte emprenedor, que compta amb el segell B-Corp, que l'acredita com a empresa respectuosa amb els paràmetres del comerç just. A través del testimoni d'aquesta emprenedora, els estudiants han conegut els pilars d'aquesta companyia: sensibilitat mediambiental en la producció i selecció del producte, i integració social en l'envasament, ja que se n'encarreguen persones amb discapacitat.

La filosofia de Teterum connecta plenament amb la del màster. Es tracta de posar en relleu que la inclusió social pot integrar-se dins d'un model de negoci rendible i eficient. De fet, la inclusió ha de ser part estratègica del model de l'empresa. Per això hi ha la necessitat que es tinguin fonaments ferms sobre la gestió i la comunicació d'aquesta mena d'entitats. El màster universitari en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries fa anys que ho possibilita, i aquest any prepara una nova generació de gestors i emprenedors socials.

 

Teterum i els fonaments de l'empresa social