🎓 Grau Màrqueting i Direcció Comercial | Universitat Abat Oliba CEU

El grau en Màrqueting i Direcció Comercial de la Universitat Abat Oliba CEU prepara a l'alumne per exercir funcions directives d'estratègia i màrqueting.

girl
Grau en Màrqueting i Direcció Comercial
sol·licita informació
Denominació

Grau en Màrqueting i Direcció Comercial

Àrea acadèmica

Empresa i Economia

Durada

4 ANYS
 

Certificació oficial de qualitat - AQU

Crèdits

240 ETCS

Places

45

Perfil alumnes

Tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Grau en MÀRQUETING i DIRECCIÓ COMERCIAL
 

Pioners en la implantació dels estudis de Màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Visió actualitzada del màrqueting i dels sistemes de venda

En un entorn competitiu i canviant com l’actual, aconseguir l’atenció del client potencial és tot un desafiament per a les empreses i les organitzacions, que han de ser cada cop més dinàmiques i estar orientades al mercat. En aquest context, el màrqueting i la comercialització s’han estès a totes les àrees de l’activitat econòmica, des dels mercats de matèries primeres fins als mercats de les tecnologies més sofisticades, des dels mercats de gran consum fins al business-to-business, els serveis, l’educació, la salut, etc.

El mercat laboral a les àrees de màrqueting i de direcció comercial està fortament influït per la competitivitat empresarial, la internacionalització, la innovació, el canvi tecnològic i les noves formes d’organització del treball. Diversos estudis revelen que la formació del grau en aquestes disciplines proporciona perspectives professionals excel·lents, amb un alt nivell de treball qualificat.

Conscient d’aquestes exigències, i gràcies a la seva llarga experiència en la formació universitària en l’àmbit de les ciències empresarials, la Universitat Abat Oliba CEU ha configurat un programa pensat exclusivament per gestionar i dirigir les àrees de màrqueting i direcció comercial, que ofereix una visió actualitzada dels sistemes de venda i experiències d’èxit que ajuden a crear noves solucions per a nous reptes.

2. Digital Business Management

Nou títol propi inclòs als graus en Direcció d'Empreses i Màrqueting i Direcció Comercial per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital.

3. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing i la flipped classroom ('classe invertida'), en què l'estudiant es converteix en centre del model d'ensenyament i l'aula, en generadora d'experiències professionals.

  • Fòrum de l'Empresa a Catalunya: punt de trobada i debat del sector empresarial a Catalunya.
  • Jornades de Borsa Universitària: organitzades conjuntament amb la Borsa de Barcelona.
  • BCN Thinking Challengehackathon interuniversitari organitzat pel Club d'Emprenedors.
4. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • Workshop dona emprenedora
  • Trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • Jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp
5. Conveni de col·laboració

La Universitat Abat Oliba CEU i el Club Màrqueting Barcelona tenen un conveni de col·laboració per potenciar projectes en el camp del màrqueting. A més, la UAO CEU ha passat a formar part del Consell Acadèmic del CMB.

  • Jornada anual de màrqueting (maig)
  • World Marketing Festival (octubre)
6. Work&Talent Area

Projectem professionals a través d’un sistema de pràctiques i feina que integra les necessitats de les empreses i potencia el millor de cada estudiant:

• Servei d’Orientació Professional 
• Servei de Pràctiques i Ocupació 
• Àrea d’Emprenedoria 
• Àrea d’Innovació 
• Relació amb l’Empresa

7. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Preparem els alumnes per als reptes econòmics transculturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...). 

8. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'Investigació en Ocupabilitat, Joves i Exclusió Social (EJES)
  • Grup d'Investigació en Emprenedoria, Estratègia i Competitivitat Empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • Departaments de màrqueting i comercial de les empreses i organitzacions
  • Direcció i consultoria comercial: organització i gestió de la força de vendes

 

  • Empreses de màrqueting i publicitat: gestió estratègica de comptes
  • Docència universitària

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es fan les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant.

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, li permeten aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la  formació acadèmica i afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran una futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que l'estudiant haurà de desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir el màxim aprofitament de l'estada.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

8.655 €

RESERVA DE PLAÇA

Amb el pagament de 1.500 € (a descomptar del preu total del curs) es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU, que garanteix una plaça a la carrera, en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    El pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    En deu quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb Banco Santander, Caixabank, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions; ha de tenir capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup; facilitat de comprensió i d'abstracció; creativitat; facilitat d'expressió; sociabilitat; una àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com tenir aptitud per a la comunicació.

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que s'hi produeixen en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del màrqueting i de la direcció comercial de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera– en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per a què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpies de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial– transcendental per al bé comú i particular.
  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com l'interès pel màrqueting i la direcció comercial.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

Blog Community