🎓 Grau Màrqueting i Direcció Comercial | Universitat Abat Oliba CEU

El grau en Màrqueting i Direcció Comercial de la Universitat Abat Oliba CEU prepara a l'alumne per exercir funcions directives d'estratègia i màrqueting.

girl
Grau en Màrqueting i Direcció Comercial
Denominació/Àrea acadèmica

Grau en Màrqueting i Direcció Comercial
Empresa i Economía

CERTIFICAT

Certificat en Digital Marketing Management

Durada

4 anys
 

Certificació oficial de qualitat - AQU

Crèdits

240 ETCS

Places

55

Perfil alumnes

Tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Selecciona el any acadèmic
Grau en MÀRQUETING i DIRECCIÓ COMERCIAL
 

Pioners en la implantació dels estudis de Màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Visió actualitzada del màrqueting i dels sistemes de venda

En un entorn competitiu i canviant com l’actual, aconseguir l’atenció del client potencial és tot un desafiament per a les empreses i les organitzacions, que han de ser cada cop més dinàmiques i estar orientades al mercat. En aquest context, el màrqueting i la comercialització s’han estès a totes les àrees de l’activitat econòmica, des dels mercats de matèries primeres fins als mercats de les tecnologies més sofisticades, des dels mercats de gran consum fins al business-to-business, els serveis, l’educació, la salut, etc.

El mercat laboral a les àrees de màrqueting i de direcció comercial està fortament influït per la competitivitat empresarial, la internacionalització, la innovació, el canvi tecnològic i les noves formes d’organització del treball. Diversos estudis revelen que la formació del grau en aquestes disciplines proporciona perspectives professionals excel·lents, amb un alt nivell de treball qualificat.

Conscient d’aquestes exigències, i gràcies a la seva llarga experiència en la formació universitària en l’àmbit de les ciències empresarials, la Universitat Abat Oliba CEU ha configurat un programa pensat exclusivament per gestionar i dirigir les àrees de màrqueting i direcció comercial, que ofereix una visió actualitzada dels sistemes de venda i experiències d’èxit que ajuden a crear noves solucions per a nous reptes.

2. Certificat en Digital Marketing Management

 

Certificat per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital. Inclòs al grau en Màrqueting i Direcció Comercial (30 ECTS en format semipresencial).

PRIMER CURS

Transformació Digital de l' Empresa
Digital Customer

SEGON CURS

Business Analytics
Marketing Digital: Social Media I Community Manager

TERCER CURS

Intel·ligència Artificial 
Innovació i Gestió Digital

QUART CURS

E-commerce
Investigació de Mercats

3. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • workshop dona emprenedora
  • trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp
4. Conveni de col·laboració

La Universitat Abat Oliba CEU i el Club Màrqueting Barcelona tenen un conveni de col·laboració per potenciar projectes en el camp del màrqueting. A més, la UAO CEU ha passat a formar part del Consell Acadèmic del CMB.

  • Jornada anual de màrqueting (maig)
  • World Marketing Festival (octubre)
5. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching

6. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Preparem els alumnes per als reptes econòmics transculturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...). 

7. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'Investigació en Ocupabilitat, Joves i Exclusió Social (EJES)
  • Grup d'Investigació en Emprenedoria, Estratègia i Competitivitat Empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • departaments de màrqueting i comercial de les empreses i organitzacions
  • direcció i consultoria comercial: organització i gestió de la força de vendes

 

  • empreses de màrqueting i publicitat: gestió estratègica de comptes
  • docència universitària

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es fan les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant.

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, li permeten aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la  formació acadèmica i afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran una futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que l'estudiant haurà de desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

EMPRESA

ARGENTINA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 4* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

AUSTRIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Kufstein University of Applied Sciences 1 A KUFSTEIN01 English B2

AUSTRALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Murdoch University 2 AU MURDOCH Ver requisitos

BÉLGICA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
AP Hogeschool Antwerpen 1 B ANTWERP62 English B2
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales) 4 B BRUXEL82 French B2, English B2
HOGENT University of Applied Sciences and Arts 2 B GENT25 English B2, Dutch B2
Thomas More University College 4 B MECHELE14 English B2

CHILE

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Finnis Terae- Santiago 2* CL FINNIS Spanish
Universidad San Sebastian 2* CL USS Spanish
Universidad de Santo Tomás 2* CL UST Spanish
Universidad del Desarrollo 2* CL UDD Spanish

COLOMBIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Pontificia Universidad Javeriana, Seccional Cali 2 CO JAVE Spanish

ALEMANIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Augsburg University of Applied Sciences - Hochschule Augsburg 3 D AUGSBUR02 German C1; English B2
BSP Business and Law School 2 D POTSDAM04 German
Zeppelin University (Friedrichshafen) 4 D FRIEDRI01 German C1; English B2
Fachhochschule Köln 2 D KOLN04 German C1; English B2
Munich Business School (MBS) 3 D MUNCHEN12 German C1; English B2

FRANCIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Université Montesquieu - Bordeaux IV 4 F BORDEAU41 French B1
ESDES Lyon Business School - Université Catholique Lyon 2 F LYON10 English B2/French B2
Université Nice Sophia Antipolis, Institut Supérieur d'Economie et de management (ISEM) 2 F NIZA 01 English B2/French B2
Université Côte d’Azur (UCA) 2 F NIZA 41 French B2, English B2- Solo para máster y Doctorado
Conservatoire National des Arts et Metiers (CNAM) 1 F PARIS052 English/French B2
Institut Catholique de Paris (ICP) 6 F PARIS056 EFrench B1, English B2
ESCE. École Supérieure de Commerce et de Management 4 F PARIS213 English B2/French B2
Université Perpignan VIA DOMITIA 2 F PERPIGN01 French B1 UFR sciences/French B2 others
Université de Reims 2 F REIMS01 French B1
Toulouse Catholic University 2 F TOULOUSE09 French B2/English B2

GRECIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Athens University of Economics and Business 2 G ATHINE04 English B2

HUNGRÍA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Corvinus University of Budapest (Business School) 4 HU BUDAPES03 English B2/Hungarian B2

IRLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Maynooth University 12* IRL MAYNOOT01 English B2

ITALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Università Politecnica delle Marche 1 I ANCONA01 Italian A2/English A2
Università Cattolica del Sacro Cuore 6 I MILANO03 Italian B1+/English: TOEFL 79 o IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM 2* I MILANO05 Italian A2/English B1
Università degli Studi di Torino 2 I TORINO01 Italian A2/English B1

ISRAEL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Reichman University 2* IS HERZ01

COREA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Soongsil University 2* KO SU English B2
EWHA WOMAN University 3* KO EWHA English B2 y NOTA PONDERADA EXPEDIENTE 7,5/10 o superior

MALASIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Taylor's University 2* MA TAYLOR English B2

MÉXICO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Anáhuac México 2* MX UAMN Spanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Panamericana 2* MX UP Spanish
Universidad Iberoamericana 2* MX IBERO Spanish
Universidad del Valle de Atemajac 2* MX UNIVA Spanish

HOLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Hanze University of Applied Sciences, GroningenINTERNATIONAL BUSINESS SCHOOL 2 NL GRONING03 English B2
Hanze University of Applied Sciences, GroningenSchool for Business, Marketing and Finance 2 NL GRONING03 English B2
Tilburg University 2 NL TILBURG 01 English B2

PERÚ

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Lima 2* PE LIMA Spanish
Universidad de Piura 2* PE UDEP Spanish
Universidad Católica San Pablo (Arequipa) 2* PE UCSP Spanish

PORTUGAL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidade Catolica de Lisboa (Oporto) 2 P LISBOA01 (Oporto) Portugese A2/English B2
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias 3 P LISBOA52 Portugese B2/English B2

POLONIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
John Paul II Catholic University of Lublin 6 PL LUBLIN02 Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University 1* PL TORUN01 English B1
Lazarski University 2* PL WARSZAW14 English B2
Collegium Civitas 3* PL WARSAW 35 English B2

SUECIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Kristianstad University 2 S KRISTIA01 Swedish A2/English B1

REINO UNIDO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Canterbury Christ Church University 8 UK CANTERB03 English B2
Conventry University 4 UK CONVENTR02 English B2
University of Glasgow Caledonian 12 UK GLASGOW08 English C1 (Consulta los certificados requeridos en la página web de Glasgow Caledonian University)
Liverpool John Moore University 10 UK LIVERPO02 English B2
London South Bank University 2 UK LONDON066 IELTS 6.0 (minimum 5.5 in each band) / TOEFL Print: 550; Computerised: 213; Internet based: 80 / Cambridge Advanced
Sheffield Hallam University 4 UK SHEFFIE02 English B2, IELTS 6.0

ESTADOS UNIDOS

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Catholic University of America 4* US CUA TOEFL 80 (IBT)
Manhattan College 5* US MC TOEFL 80 (internet based exam), 213 (computer based exam), 550 (paper based exam)
University of the Incarnate Word 2* US UIW TOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE) C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
University of Missouri - St. Louis 4* US UMSL TOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston 2* US UST TOEFL 550
Whitewater University, Wisconsin 2* US UWW TOEFL 500 (PBT)/61 (iBT)/ IELTS 5,5

URUGUAY

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Uruguay 2* URY UCU Spanish
*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

9.495 €*

*Preu vigent per al curs 2024-2025

Les quotes d’honoraris acadèmics corresponen, únicament i exclusiva, a la prestació del servei d’ensenyament en la titulació objecte de matrícula. I aquesta és l’única prestació correlativa al pagament d’aquestes quotes. En formalitzar la matrícula, l’estudiant consent i accepta que la docència, tutories, pràctiques i proves d’avaluació poden ser presencials o a distància (quan les autoritats competents ho imposin, de manera directa o indirecta).

L’obligació de pagament íntegre de les quotes esmentades subsisteix fins i tot en cas que, per causes alienes a la Universitat, algunes de les activitats formatives objecte de la titulació no puguin desenvolupar-se segons la planificació docent prevista a l’inici del curs acadèmic. Si passés, la Universitat garantiria a l’estudiant que tal activitat serà reprogramada per quan sigui possible, tenint en consideració l’interès dels alumnes i els altres criteris acadèmics que s’hagin d’aplicar.

RESERVA DE PLAÇA

Un cop l'admissió hagi estat favorable, es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU, que garanteix una plaça a la carrera en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, fent el pagament de 1.500 € (que es descomptaran del preu total del curs).

*La reserva de plaça es serà efectiva exclusivament per a la convocatòria ordinària (juny) de les proves d'accés a la universitat. La persona candidata que no les hagi superades (o que no hagi superat altres requisits d'accés en la convocatòria de juny), però hagi abonat la reserva de plaça, tindrà prioritat en la matrícula de setembre en cas que la Universitat disposi de places en la titulació sol·licitada.

 

Desistiment de reserva: s'ha establert fins al 21 de juny com a període de desistiment de reserva de plaça. D'aquesta manera, ja pots reservar plaça amb les màximes garanties.**

**Termini subjecte a canvis en el calendari oficial de matrícula

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    El pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

  • pagament mensual

    En deu quotes a través de finançament bancari especial de CaixaBank al 0 % d'interès. També comporta el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

 

  • Nou finançament especial

    Nous acords de finançament bancari amb condicions especials.

    - Banc Sabadell

    - CaixaBank

    - Banco Santander

    Totes les opcions de finançament també comporten el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
[email protected]

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions; ha de tenir capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup; facilitat de comprensió i d'abstracció; creativitat; facilitat d'expressió; sociabilitat; una àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com tenir aptitud per a la comunicació.

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que s'hi produeixen en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del màrqueting i de la direcció comercial de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera– en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per a què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpies de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial– transcendental per al bé comú i particular.
  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com l'interès pel màrqueting i la direcció comercial.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL