🎓 Doble grau en Màrqueting + Publicitat | Universitat Abat Oliba CEU

Doble grau en Màrqueting + Publicitat de la Universitat Abat Oliba CEU dissenyat per formar a professionals adaptats al món empresarial i publicitari. 

girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP
Denominació/Àrea acadèmica

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP
Empresa i Economía

TÍTOL PROPI

Certificat en Digital Marketing Management

Durada

5 anys
 

Crèdits

381 ETCS

Ocupabilitat

94,7 % dels nostres estudiants en Publicitat troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2020)

Conveni de col·laboració

Club de Màrqueting de Barcelona

Perfil alumnes

Tenir capacitat de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol tipus de producte i/o servei a qualsevol tipus d'empresa.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Horari Certificat en Digital Marketing Management
Canvia el teu present.
Crea el teu futur

Pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 91,7 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis. El 90,9 % dels nostres estudiants en Publicitat troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017).

2. Satisfacció amb el grau titulació

El 75 % dels nostres estudiants està satisfet amb els estudis de comunicació cursats, la tercera taxa més alta de totes les universitats catalanes (AQU 2017), 11 punts per sobre de la mitjana de les universitats catalanes.

3. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dues carreres universitàries. La Universitat Abat Oliba CEU ofereix aquest doble grau unint la seva llarga tradició en estudis en Publicitat i Relacions Públiques amb els estudis en Màrqueting, àrea en què la UAO CEU és pionera dins de l’espai universitari català.

El màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies són els elements principals que es requereixen per al bon desenvolupament de qualsevol empresa, sigui de l’àmbit públic o privat. Per aquest motiu, la Universitat Abat Oliba CEU, conscient de la seva gran importància, fonamenta els estudis del doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars.

L’objectiu fonamental d’aquest doble grau és formar professionals plenament adaptats a les necessitats del món empresarial i publicitari, amb habilitats especials per a la comercialització i la comunicació, capaços de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol mena de producte o servei a qualsevol tipus d’empresa.

La combinació de les matèries de màrqueting i direcció comercial juntament amb les de publicitat i relacions públiques d’aquesta doble titulació proporciona a l'estudiant una visió integral, profunda i actual, molt valorada en el mercat laboral.

4. Certificat en Digital Marketing Management
 

Certificat per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital. Inclòs al grau en Màrqueting i Direcció Comercial (30 ECTS en format semipresencial).

PRIMER CURS

Transformació Digital de l' Empresa
Digital Customer

SEGON CURS

Business Analytics
Marketing Digital: Social Media I Community Manager

TERCER CURS

Intel·ligència Artificial 
Innovació i Gestió Digital

QUART CURS

E-commerce
Investigació de Mercats

5. Club de Màrqueting

Som pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya. Sempre estem a l'avantguarda amb la Jornada Anual de Màrqueting, organitzada juntament amb el Club de Màrqueting de Barcelona.

6. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing flipped classroom ('classe invertida'). Els alumnes es converteixen en el centre del model d'ensenyament i l'aula, en generadora d'experiències professionals.

• GoliADs UAO CEU Awards: els alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques organitzen cada any aquest certamen, així com la gala i el lliurament de premis, que s'han convertit en un referent entre les agències de publicitat i en què també participen els alumnes de Periodisme.

• La UAO CEU és la seu de les edicions 18-19 i 19-20 del Festival Drac Novell Internacional, la gran cita del món de la publicitat i la comunicació, que organitza conjuntament amb l'Associació Empresarial de la Publicitat.

• Edició de l'Aula News: els alumnes del grau s'encarregaran de l'acció publicitària d'aquest diari digital universitari que fan els estudiants de Periodisme.

7. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa, a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • Workshop dona emprenedora
  • Trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • Jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp

A més, el Club d'Emprenedors, creat pels mateixos estudiants, promou altres activitats, com l'organització del BCN Thinking Challenge, una marató d'emprenedoria amb la participació d'alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un entrepreneurship case amb un objectiu social.

8. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching.

9. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Els preparem per als reptes econòmics transculturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...).

10. Innovation Lab

Noves instal·lacions, infraestructures i equips fixos i mòbils per a l'activitat docent. Plató de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, redacció digital i laboratori d'investigació experiencial.

11. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'Investigació en Ocupabilitat, Joves i Exclusió Social (EJES)
  • Grup d'Investigació en Emprenedoria, Estratègia i Competitivitat Empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • Director de comunicació
  • Investigador i consultor estratègic en publicitat i RP
  • Investigador, planificador i comprador de mitjans
  • Creatiu i dissenyador
  • Gestor de comunicació corporativa
  • Director de comptes
  • Director creatiu
  • Director de màrqueting
  • Director comercial
  • Responsable de producte
  • Responsable de marca

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es fan les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant.

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, li permeten aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica i afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran una futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que es desenvoluparan durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

ARGENTINA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 4* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

AUSTRIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
The University of Graz 2 A GRAZ01 German B2/English B2
Kufstein University of Applied Sciences 2 A KUFSTEIN01 English B2

BÉLGICA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Artesis Plantijn University College Antwerp 1 B ANTWERP62 English B2
EPHEC (École Pratique des Hautes Études Commerciales) 4 B BRUXEL82 French B2/English B2
Howest Hogeschool 3 B KORTRIJ03 English B2/Dutch B2
Thomas More University College 2 B MECHELE14 English B2

BRASIL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto 2 BR UNAERP Portugués

CHILE

universidad plazas Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Santo Tomás 5* CL UST Spanish
Universidad Finis Terrae 2* CL FT Spanish
Universidad del Desarrollo 2* CL UDD Spanish

COLOMBIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Pontificia Universidad Javeriana, Seccional Cali 2 CO JAVE Spanish

ALEMANIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Augsburg University of Applied Sciences - Hochschule Augsburg 3 D AUGSBUR02 German B1/English B1
Zeppelin University (Friedrichshafen) 4* D FRIEDRI01 English B2/German B2
Fachhochschule Köln 2 D KOLN04 English B1/German B1
Munich Business School (MBS) 2 D MUNCHEN12 German C1/English B2

FRANCIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Université Montesquieu - Bordeaux IV 4 F BORDEAU41 French B1
ESDES Lyon Business School - Université Catholique Lyon 2 F LYON10 English B2/French B2
Université Nice Sophia Antipolis, Institut Supérieur d'Economie et de management (ISEM) 2 F NIZA 01 English B2/French B2
Université Côte d’Azur (UCA) 2 F NIZA 41 French B2, English B2- Solo para máster y Doctorado
ESCE. École Supérieure de Commerce et de Management 4 F PARIS213 English B2/French B2
Université Perpignan VIA DOMITIA 2 F PERPIGN01 French B1 UFR sciences/French B2 others
Université de Reims 2 F REIMS01 French B1
Toulouse Catholic University 2 F TOULOUSE09 French B2/English B2

HUNGRÍA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Corvinus University of Budapest (Business School) 4 HU BUDAPES03 English B2/Hungarian B2

IRLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Maynooth University 12* IRL MAYNOOT01 English B2

ITALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Università Politecnica delle Marche 1 I ANCONA01 Italian A2/English A2
Università Cattolica del Sacro Cuore 6 I MILANO03 Italian B1+/English: TOEFL 79 o IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM 3* I MILANO05 Italian A2/English B1
Università degli Studi di Torino 2 I TORINO01 Italian A2/English B1

COREA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Soongsil University 2* KO SU English B2
EWHA WOMAN University 3* KO EWHA English B2 y NOTA PONDERADA EXPEDIENTE 7,5/10 o superior

MALAYSIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Taylor's University 2* MA KUALA01 English B2

MÉXICO

universitat plazas Cod. Universidad Requisitos de idioma
Universidad Anáhuac México 2* MX UAMN Spanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Panamericana 2* MX UP Spanish
Universidad del Valle de Atemajac 1* MX UNIVA Spanish

HOLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Hanze University of Applied Sciences, Groningen 6 NL GRONING03 English B2

PERÚ

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Lima 2* PE LIMA Spanish
Universidad de Piura 2* PE UDEP Spanish
Universidad Católica San Pablo (Arequipa) 2* PE UCSP Spanish

PORTUGAL

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidade Catolica de Lisboa (Oporto) 2 P LISBOA01 (Oporto) Portugese A2/English B2
Universidade de Europeia IADE – Faculdade de Design, Tecnologias e Comunicação 2 P LISBOA08 English B2
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias 3 P LISBOA52 Portugese B2/English B2

POLONIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
John Paul II Catholic University of Lublin 6 PL LUBLIN02 Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University 1* PL TORUN01 English B1
Lazarski University 2* PL WARSZAW14 English B2
Collegium Civitas 3* PL WARSAW 35 English B2

SUECIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Kristianstad University 2 S KRISTIA01 Swedish A2/English B1

RUSIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Lomonosov Moscow State University 1 RU MSU Russian B2/English C1

REINO UNIDO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Canterbury Christ Church University 12 UK CANTERB03 English B2

ESTADOS UNIDOS

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Catholic University of America 10* US CUA TOEFL 80 (IBT)
Florida International University 4* US FIU TOEFL 550 (PBT)/80 (IBT)/IELTS 6,5
Manhattan College 10* US MC TOEFL 80 (internet based exam), 213 (computer based exam), 550 (paper based exam)
University of the Incarnate Word 2* US UIW TOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE) C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
University of Missouri - St. Louis 4* US UMSL TOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/IELTS 5.5
Whitewater University, Wisconsin 2* US UWW TOEFL 500 (PBT)/61 (iBT)/ IELTS 5,5
*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

11.031 €*

*Preu vigent per al curs 2022-2023

Preu corresponent a la distribució actual de crèdits del doble grau per a primer curs.

Les quotes d’honoraris acadèmics corresponen, únicament i exclusiva, a la prestació del servei d’ensenyament en la titulació objecte de matrícula. I aquesta és l’única prestació correlativa al pagament d’aquestes quotes. En formalitzar la matrícula, l’estudiant consent i accepta que la docència, tutories, pràctiques i proves d’avaluació poden ser presencials o a distància (quan les autoritats competents ho imposin, de manera directa o indirecta).

L’obligació de pagament íntegre de les quotes esmentades subsisteix fins i tot en cas que, per causes alienes a la Universitat, algunes de les activitats formatives objecte de la titulació no puguin desenvolupar-se segons la planificació docent prevista a l’inici del curs acadèmic. Si passés, la Universitat garantiria a l’estudiant que tal activitat serà reprogramada per quan sigui possible, tenint en consideració l’interès dels alumnes i els altres criteris acadèmics que s’hagin d’aplicar.

RESERVA DE PLAÇA

Un cop l'admissió hagi estat favorable, es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU, que garanteix una plaça a la carrera en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, fent el pagament de 1.500 € (que es descomptaran del preu total del curs).

*La reserva de plaça es serà efectiva exclusivament per a la convocatòria ordinària (juny) de les proves d'accés a la universitat. La persona candidata que no les hagi superades (o que no hagi superat altres requisits d'accés en la convocatòria de juny), però hagi abonat la reserva de plaça, tindrà prioritat en la matrícula de setembre en cas que la Universitat disposi de places en la titulació sol·licitada.

 

Desistiment de reserva: s'ha establert fins al 30 de juny com a període de desistiment de reserva de plaça. D'aquesta manera, ja pots reservar plaça amb les màximes garanties.**

**Termini subjecte a canvis en el calendari oficial de matrícula

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

  • pagament mensual

    En deu quotes a través de finançament bancari especial de CaixaBank al 0 % d'interès. També comporta el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

 

  • Nou finançament especial

    Nous acords de finançament bancari amb condicions especials.

    - Banc Sabadell

    - CaixaBank

    - Banco Santander

    Totes les opcions de finançament també comporten el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió, pels aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions; capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup; facilitat de comprensió i d'abstracció; creativitat; facilitat d'expressió; sociabilitat; una àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferentment l'anglès), així com aptitud per als mètodes quantitatius i la creativitat en el sentit més ampli dins de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que s'hi produeixen en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del màrqueting i de la direcció comercial de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera– en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per a què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpies de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial– transcendental per al bé comú i particular.

 

  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel màrqueting i la direcció comercial.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió comercial i de màrqueting de l'empresa o organització.
  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques.
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques.
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminades a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació.
  • Conèixer l'ètica i la deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic.

 

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL