🎓 Doble grau en Màrqueting + Publicitat | Universitat Abat Oliba CEU

Doble grau en Màrqueting + Publicitat de la Universitat Abat Oliba CEU dissenyat per formar a professionals adaptats al món empresarial i publicitari. 

girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP
sol·licita informació
Denominació

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP

Àrea acadèmica

Empresa i Economia

Durada

5 ANYS
 

Crèdits

389 ETCS

Ocupabilitat

90,9 % dels nostres estudiants en Publicitat troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Desenvolupament professional

Work&Talent Area

Perfil alumnes

Tenir capacitat de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol tipus de producte i/o servei, a qualsevol tipus d'empresa.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Doble grau en MÀRQUETING i DIR. COMERCIAL + PUBLICITAT i RP

Pioners en la implantació dels estudis de Màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 91,7 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis. El 90,9 % dels nostres estudiants en Publicitat troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017).

2. Satisfacció amb el grau titulació

El 75 % dels nostres estudiants està satisfet amb els estudis de comunicació cursats, la tercera taxa més alta de totes les universitats catalanes (AQU 2017), 11 punts per sobre de la mitjana de les universitats catalanes.

3. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dues carreres universitàries. La Universitat Abat Oliba CEU ofereix aquest doble grau unint la seva llarga tradició en estudis en Publicitat i Relacions Públiques amb els estudis de Màrqueting, àrea en què la UAO CEU és pionera dins de l’espai universitari català.

El màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies són els elements principals que es requereixen per al bon desenvolupament de qualsevol empresa, sigui de l’àmbit públic o privat. Per aquest motiu, la Universitat Abat Oliba CEU, conscient de la seva gran importància, fonamenta els estudis del doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars.

L’objectiu fonamental d’aquest doble grau és formar professionals plenament adaptats a les necessitats del món empresarial i publicitari, amb especials habilitats per a la comercialització i la comunicació, capaços de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol mena de producte o servei a qualsevol tipus d’empresa.

La combinació de les matèries de Màrqueting i Direcció Comercial juntament amb les de Publicitat i Relacions Públiques d’aquesta doble titulació proporciona a l’alumne una visió integral, profunda i actual, molt valorada en el mercat laboral.

4. Digital Business Management

Nou títol propi inclòs als graus en Direcció d'Empreses i Màrqueting i Direcció Comercial per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital.

5. Club de Màrqueting

Som pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya. Sempre estem a l'avanguarda amb la Jornada Anual de Màrqueting, organitzada juntament amb el Club de Màrqueting de Barcelona.

6. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing flipped classroom ('classe invertida'). L'alumne és el centre del model d'ensenyament i l'aula es converteix en generadora d'experiències professionals.

• GoliADs UAO CEU Awards: els alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques organitzen cada any aquest certamen, així com la gala i el lliurament de premis, que s'han convertit en un referent entre les agències de publicitat i en què també participen els alumnes de Periodisme.

• La UAO CEU és la seu de les edicions 18-19 i 19-20 del Festival Drac Novell Internacional, la gran cita del món de la publicitat i la comunicació, que organitza conjuntament amb l'Associació Empresarial de la Publicitat.

• Edició de l'Aula News: els alumnes del grau s'encarregaran de l'acció publicitària d'aquest diari digital universitari que fan els estudiants de Periodisme.

7. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa, a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • Workshop dona emprenedora
  • Trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • Jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp

A més, el Club d'Emprenedors, creat pels mateixos estudiants, promou altres activitats, com l'organització del BCN Thinking Challenge, una marató d'emprenedoria amb la participació d'alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un entrepreneurship case amb un objectiu social.

7. Work&Talent Area

Projectem professionals a través d’un sistema de pràctiques i feina que integra les necessitats de les empreses i potencia el millor de cada alumne:

• Servei d’Orientació Professional
• Servei de Pràctiques i Ocupació
• Àrea d’Emprenedoria
• Àrea d’Innovació
• Relació amb l’Empresa

8. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Preparem els alumnes per als reptes econòmics transclturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...).

9. Innovation Lab

Noves instal·lacions, infraestructures i equips fixos i mòbils per a l'activitat docent. Plató de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, redacció digital i laboratori d'investigació experiencial.

10. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'investigació en ocupabilitat, joves i exclusió social (EJES)
  • Grup d'investigació en emprenedoria, estratègia i competitivitat empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'alumne que obté el títol oficial "graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU" pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Director de Comunicació
  • Investigador i consultor estratègic en Publicitat i RP
  • Investigador, planificador i comprador de mitjans
  • Creatiu i dissenyador
  • Gestor de Comunicació Corporativa
  • Director de Comptes
  • Director Creatiu
  • Director de Màrqueting
  • Director Comercial
  • Responsable de producte
  • Responsable de marca

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es realitzen les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'alumne.
Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral. El conjunt d'activitats que l'alumne va desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor de l'empresa i el coordinador del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor acadèmic que realitzarà el seguiment i la valoració de les pràctiques per a garantir el màxim aprofitament de l'estada.
Per a més informació, accediu al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

EMPRESA

PUBLICITAT

*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1R CURS

10 947 €

RESERVA DE PLAÇA

Es podrà realitzar una reserva de plaça a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, a l'espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, realitzant el pagament de 1 500 € a descomptar del preu total del curs.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les següents maneres:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    De la matrícula en 5 quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    En 10 quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb el Banco Santander, “La Caixa”, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que realitzem el teu pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió, pels aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions, capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup,

facilitat de comprensió i d'abstracció, creativitat, facilitat d'expressió, sociabilitat, amb àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució. És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferentment l'anglès), així com aptitud pels mètodes quantitatius i la creativitat en el sentit més ampli dintre de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que es produeixen en aquest en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del Màrqueting i de la Direcció Comercial de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera- en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpia de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial - transcendental pel bé comú i particular.

 

  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel Màrqueting i la Direcció Comercial.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.
  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminades a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació
  • Conèixer l'ètica, deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic

 

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

Blog Community