🎓 Grau en Publicitat i RP | Universitat Abat Oliba CEU

El grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Abat Oliba CEU inclou pràctiques a les millors agències. Taxa d'ocupació del 97%.

girl
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
sol·licita informació
 
Denominació

Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Àrea acadèmica

Comunicació

Durada / crèdits

4 ANYS
240 ECTS

Certificació oficial de qualitat - AQU

Places

40

Ocupabilitat

90,9 % (enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Perfil alumne

Tenir interès per la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
 

El 90,9 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 90,9 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017). El 70,7 % és l'índex de qualitat ocupacional, que aglutina els aspectes de satisfacció laboral (AQU 2017).

2. Satisfacció amb el grau

El 75 % dels nostres estudiants està satisfet amb els estudis en comunicació cursats, la tercera taxa més alta de totes les universitats catalanes (AQU 2017). 

3. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing flipped classroom ('classe invertida'). L'alumne és el centre del model d'ensenyament i l'aula es converteix en generadora d'experiències professionals.

• GoliADs UAO CEU Awards: els alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques organitzen cada any aquest certamen, així com la gala i el lliurament de premis, que s'han convertit en un referent entre les agències de publicitat i en què també participen els alumnes de Periodisme.

• La UAO CEU és la seu de les edicions 18-19 i 19-20 del Festival Drac Novell Internacional, la gran cita del món de la publicitat i la comunicació, que organitza conjuntament amb l'Associació Empresarial de la Publicitat.

• Edició de l'Aula News: els alumnes del grau s'encarregaran de l'acció publicitària d'aquest diari digital universitari que fan els estudiants de Periodisme.

4. Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya

Els estudiants de Publicitat de la UAO poden inscriure's de franc a aquesta entitat fins que acabin els estudis, de manera que es poden beneficiar dels serveis i activitats que ofereix.

5. Programes internacionals

L'International Experience Canterbury Christ Church University és un intercanvi de coneixement i cultura que es materialitza amb treballs en equips internacionals (Online International Learning), estades temporals (short global experience study / field trip), programes d'Erasmus+ i la possibilitat de dobles titulacions.

El programa CEU - The University of Chicago (Graham School of Continuing Liberal and Professional Studies) és una iniciativa per als alumnes de les àrees de Periodisme + Ciències Polítiques (Relacions Internacionals): estades temporals, mètode case study, entre d'altres.

6. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching.

7. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats del Canadà, Alemanya, el Regne Unit i els EUA.
2n) Explorem la comunicació global mitjançant estades breus a Alemanya, Anglaterra i altres països d'Europa. Oferim una experiència a la Unió Europea (Brussel·les) o a la Unesco (Ginebra).
3r) Preparem els alumnes per al mercat internacional amb la Communication Lab Experience, una estada extraordinària en una de les nostres universitats col·laboradores al Canadà i als EUA.
4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats partner a Europa o Amèrica. 

8. Innovation Lab

Noves instal·lacions, infraestructures i equips fixos i mòbils per a l'activitat docent. Plató de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, redacció digital i laboratori d'investigació experiencial.

 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • Assessor de marca personal
  • Gestor de comunicació corporativa i institucional
  • DirCom (director de comunicació)
  • Planificador estratègic
  • Organitzador d'esdeveniments i especialista en protocol
  • Director creatiu
  • Director d'art
  • Director dels comptes de clients d'agència de publicitat
  • Creador, gestor i dissenyador de marques (branding i naming)
  • Redactor publicitari (copywritter)
  • Auditor de comunicació externa i interna
  • Planificador de mitjans publicitaris
  • Social mitjana strategic and analyst
  • Investigador i consultor estratègic de mercats i tendències de consum
  • Especialista en creació de continguts per a empreses i entitats (content curator)
  • Expert en publicitat digital i storytelling transmedia
  • Comunicòleg

 

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es fan les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant.

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, li permeten aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica o afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran una futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que es desenvoluparan durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

L'ARGENTINA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina4*AR UCASpanish
Universidad Católica de la Plata1*AR UCALPSpanish
Universidad Fasta2*AR UFASTASpanish

BÈLGICA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Artevelde Hogeschool (Gant)4B GENT39English B1
PXL University College4B HASSELT22English B1/ Dutch B2
Howest Hogeschool2B KORTRIJ03English B2/Dutch B2

EL BRASIL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto2*BR UNAERPPortuguès

EL CANADÀ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Centennial College2*CAN CCTOEFL 80

XILE

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad del Pacífico Chile4*CL PACIFICOSpanish
Universidad de Santo Tomás5*CL USTSpanish
Universidad del Desarrollo1*CL UDDSpanish

FRANÇA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Toulouse Catholic University4*F TOULOUSE09French B2/English B2
Université François-Rabelais1F TOURS01French B2

IRLANDA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Maynooth University4*IRL MAYNOOT01English B2

ITÀLIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Università Cattolica del Sacro Cuore6*I MILANO03Italian B1+/English TOEFL 79 o IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM3*I MILANO05Italian A2/English B1

MÈXIC

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey3*MX ITESMSpanish
Universidad Anáhuac México Norte4*MX UAMNSpanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Anáhuac México Sur2*MX UAMSSpanish
Universidad del Valle de Atemajac1*MX UNIVASpanish
Universidad Panamericana3*MX UPSpanish

EL PERÚ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad de Piura2*PE UDEPSpanish

PORTUGAL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
IADE Universidades Europeia3P LISBOA08English B2

ELS ESTATS UNITS

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Catholic University of America8*US CUATOEFL 80 (IBT)
Florida International University3*US FIUTOEFL 550 (PBT)/ 80 (IBT)/ IELTS: 6,5
University of Missouri - St. Louis4*US UMSLTOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/ IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston2*US USTTOEFL 550
University of the Incarnate Word2*US UIWTOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE) C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
Whitewater University, Wisconsin2*US UWWTOEFL 500 pBT/61 iBT / IELTS 5,5
*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

8.655 €

RESERVA DE PLAÇA

Amb el pagament de 1.500 € (a descomptar del preu total del curs), es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    El pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    Pagament mensual en deu quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per entendre els diferents models de comunicació, publicitat i relacions públiques de les organitzacions, per analitzar i diagnosticar problemes i proposar-hi solucions.

També ha de tenir capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup, facilitat de comprensió i d'abstracció, facilitat d'expressió, sociabilitat, àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat conèixer un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com posseir creativitat —en el sentit més ampli— dins de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques.
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques.
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminats a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació.
  • Conèixer l'ètica, la deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic.

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL