🎓 Doble grau Educació Infantil + Primària | Universitat Abat Oliba CEU

El doble grau en Educació Infantil + Educació Primària reuneix el millor d'ambdós graus. Completant la formació i la competitivitat dels alumnes.

girl
Doble grau en Ed. Infantil + Ed. Primària
sol·licita informació
Denominació

Grau en Ed. Infantil + Ed. Primària

Àrea acadèmica

Educació i Humanitats

Durada / crèdits

5 ANYS

Crèdits

363 ETCS

Desenvolupament professional

Programa d’Immersió Escolar

Satisfacción

82,7 % satisfacció per grau Educació Infantil (AQU 2017) 

80,6 % satisfacció per grau Educació Primària (AQU 2017)

Perfil alumnes

Tenir interès per l'educació i valorar la professió docent com una vocació al servei de la persona i del bé comú.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Grau en ED. INFANTIL + ED. PRIMÀRIA

Contacte directe amb la professió des del primer curs del grau amb el Programa d’Immersió Escolar

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Satisfacció amb el grau

82,7 % satisfacció amb el grau en Educació Infantil (AQU 2017) 
80,6 % satisfacció amb el grau en Educació Primària (AQU 2017)

2. Experiència

La Universitat Abat Oliba CEU ofereix un pla d'estudis sòlid, profund i professional, resultat de la suma d’experiències educatives universitàries viscudes tant a l’àrea d’Humanitats, com a les Escoltes de Magisteri de Vigo i Sevilla, més els centres escolars de què el grup CEU disposa per tot el territori nacional.

3. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dues carreres universitàries.

La UAO CEU proposa la doble titulació en Educació Infantil i Educació Primària, que permet ampliar el capital professional dels nostres futurs mestres. Aquest doble grau permet reunir el millor dels dos graus: l’atenció als més petits i l’especialització en les àrees d’anglès, educació especial, educació física i educació musical.

Preparem els mestres per formar part en la construcció del coneixement, mitjançant la participació en processos d’investigació educativa amb la fonamentació metodològica necessària i el desenvolupament i aplicació de noves metodologies, tècniques i procediments en el món didàctic, educatiu i pedagògic.

La finalitat d’aquest doble grau és aconseguir un professor capaç d’unir una elevada qualificació tècnica i científica en relació amb les tasques que aborda, amb una capacitació pedagògica i didàctica que li permeti desenvolupar la important labor de ser un docent excel·lent.

    4. Curs intensiu de preparació per a l'accés als graus d'Educació

    Curs intensiu de lògica/matemàtica.

    Curs intensiu de lògica/matemàtica i de llengua catalana per superar la prova d'aptitud personal requerida per entrar als graus en Educació Infantil i Educació Primària.

    5. Programa d'immersió escolar

    Des del primer curs de la carrera, els alumnes participen directament en les activitats reals que es desenvolupen als centres educatius de la Fundació Abat Oliba, de manera que es fa possible un coneixement pràctic de la funció docent i de tot el que envolta l’exercici de l’ensenyament.

    • Observació sistemàtica de classes reals
    • Assistència a juntes de planificació i avaluació
    • Assistència a les classes dels seus professors de didàctica, de manera que puguin observar i fer tot el que ells mateixos ensenyen
    • Xerrades amb mestres amb diferents graus d’experiència sobre les seves motivacions, dificultats, desafiaments, etc.
    • Visites i excursions a centres culturals i esportius per conèixer els departaments pedagògics i les activitats que fan
    • Col·laboració en l’organització i realització de festivals de final de curs, festes tradicionals com Sant Jordi, la Castanyada, Nadal, etc.
    6. Acreditacions i mencions optatives

    Menció en Educació Especial

    • Menció en Docència de la Llengua Anglesa
    • Menció en Educació Física
    • Titulació acadèmica com a professor de religió (DECA*)

    * Declaració Eclesiàstica de Competència Acadèmica

    7. Robòtica educativa

    Seminari en què els estudiants aprendran les aplicacions, les eines i els recursos necessaris del present i el futur de la robòtica.

    8. Jornades i seminaris

    • Education TALKS: trobades dinàmiques i innovadores concebudes per propiciar una reflexió de caràcter global sobre noves formes i mètodes d'ensenyament. 

    • EDUCongress: dirigit a professionals de l'educació que treballen afavorint el desenvolupament dels nens.

    9. Work & Talent Area

    Projectem professionals a través d’un sistema de pràctiques i feina que integra les necessitats de les empreses i potencia el millor de cada alumne:

    • Servei d’Orientació Professional
    • Servei de Pràctiques i Ocupació
    • Àrea d’Emprenedoria
    • Àrea d’Innovació
    • Relació amb l’Empresa

    10. Progressive International Development

    Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes del grau en Educació puguin internacionalitzar-se des de primer curs fins a quart amb activitats de col·laboració, intercanvis acadèmics de professors i estudiants, participació en projectes d'investigació i estades breus o llargues en universitats estrangeres.

    1r) Els alumnes viuran una experiència d'investigació en línia amb experts d'educació de l'àmbit europeu.

    2n) Oferim una primera experiència internacional, participant en esdeveniments de dimensió internacional en l'àmbit de l'educació.

    3r) Preparem els estudiants per als reptes més recents mitjançant el programa de pràctiques i estudis internacionals a Anglaterra, Irlanda o Finlàndia.

    4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats partner a Amèrica i Europa.

    Sortides i pràctiques

    SORTIDES PROFESSIONALS

    L'alumne que obté el títol oficial "graduat en Educació Infantil + Educació Primària per la Universitat Abat Oliba CEU" pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

    • Centres educatius (infantil i primària)
    • Centres assistencials (població marginal, integració, etc.)
    • Gabinets de psicologia i logopèdia
    • Docència i recerca
    • Llars d'infants
    • Educació a l'àmbit hospitalari
    • Centres culturals i formació d'adults
    • Empreses de serveis educatius
    • Professors de religió*

    (*) En cas de cursar les assignatures per a l'obtenció de la Declaració Eclesiàstica de Competència Acadèmica - DECA.

    PRÀCTIQUES

    Durant l'últim curs del grau es realitzen les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'alumne.

    Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral. El conjunt d'activitats que l'alumne va desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor de l'empresa i el coordinador del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

    També, l'estudiant tindrà un tutor acadèmic que realitzarà el seguiment i la valoració de les pràctiques per a garantir el màxim aprofitament de l'estada.
    Per a més informació, accediu al Servei de Pràctiques i Ocupació.

     
    • Relació d'empreses
      PDF
    • Informació i contacte

    Internacional

    CONVENIS INTERNACIONALS

    ARGENTINA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Universidad Católica de Argentina4*AR UCASpanish
    Universidad Católica de la Plata1*AR UCALPSpanish
    Universidad Fasta2*AR UFASTASpanish

    AUSTRIA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    The University of Graz2A GRAZ01German B2/English B2

    BRASIL

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Universidade de Ribeirao Preto2*BR UNAERPPortugués

    XILE

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Universidad de Santo Tomás5*CL USTSpanish
    Universidad del Desarrollo1*CL UDDSpanish

    DINAMARCA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    University College UCC2DK KOBENHA56English B1. Social Work / Teacher Education

    FRANÇA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Toulouse Catholic University1F TOULOUSE09French B2/English B2

    IRLANDA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Maynooth University4*IRL MAYNOOT01English B2

    ITALIA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Università degli Studi di Foggia2I FOGGIA03Italian B1/English B1
    Libera Università Maria Assunta LUMSA10I ROMA04Italian B1/English B1

    NORUEGA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Volda University College4N VOLDA01Norwegian A2/English B2

    MÈXIC

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Universidad Anáhuac México Norte4*MX UAMNSpanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
    Universidad Anáhuac México Sur2*MX UAMSSpanish
    Universidad Panamericana3*MX UPSpanish

    PERÚ

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Universidad de Piura2*PE UDEPSpanish
    Universidad Católica San Pablo1*PE UCSPSpanish

    PORTUGAL

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias3P LISBOA52Portugese B2/English B2

    POLONIA

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    The Pontifical University of John Paul II in Cracow2*PL KRAKOW08Polish B2/English B2
    Jesuit University Ignatianum in Krakow2*PL KRAKOW19Polish B2/English B2
    John Paul II Catholic University of Lublin6PL LUBLIN02Polish B1/English B2
    Nicolaus Copernicus University1*PL TORUN01English B1

    ESTATS UNITS

    universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
    Catholic University of America10*US CUATOEFL 80 (IBT)
    Florida International University3*US FIUTOEFL 550 (PBT)/80 (IBT)/IELTS 6,5
    University of the Incarnate World2*US UIWTOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE) C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
    Saint Thomas University - Houston2*US USTTOEFL 550
    *: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

    Preus i ajuts

    IMPORT TOTAL 1R CURS

    7 323 €

    RESERVA DE PLAÇA

    Es podrà realitzar una reserva de plaça a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, a l'espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, realitzant el pagament de 1 500 € a descomptar del preu total del curs.

    FORMA DE PAGAMENT

    Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les següents maneres:

    • pagament únic

      La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

    • pagament fraccionat

      De la matrícula en 5 quotes per curs.

     

    • pagament mensual

      En 10 quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

    • acords de finançament

      Amb el Banco Santander, “La Caixa”, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

    MÉS INFORMACIÓ

    Contacta amb el Servei d'Informació si vols que realitzem el teu pla econòmic personalitzat.
    Tel. +34 932 53 72 00
    futurosalumnos@uao.es

    Qualitat i normativa

    PERFIL D'INGRÉS

    L'estudiant ha de tenir interès per l'educació i valorar la professió docent com una vocació al servei de la persona i del bé comú, tal com ha estat entès en la majoria de tradicions culturals, particularment la nostra. Així mateix, ha de sentir inclinació cap al bé propi dels nens i nenes de les edats que corresponen a l'etapa d'educació infantil, sense la qual difícilment podrà assumir les dificultats inherents a la labor docent en aquesta etapa de creixement. Ha de disposar de capacitats intel·lectuals que s'ordenin principalment en el que és concret, amb vista a adaptar-se després a les condicions cognitives dels seus alumnes, i en el que és pràctic, amb vista a saber adaptar convenientment els mitjans didàctics de manera que s'assoleixin amb eficàcia els objectius d'aprenentatge pretesos.

    També ha de tenir facilitat per a la comunicació, no només per mitjans de la paraula oral i escrita, sinó a través d'aquells altres mitjans que obtinguin una resposta activa dels alumnes, com la música, el dibuix, etc. També ha de saber col·laborar en equip, ja sigui en tasques concretes de docència com en àmbits institucionals més complexos, com ho són els centres escolars. Una condició important de l'aspirant a ser educador de l'etapa infantil ha de ser la capacitat de mediació i solució de conflictes, tant a l'aula com també en altres àmbits de la comunitat educativa. En particular ha de saber comunicar-se amb les famílies, respectant en tot moment el caràcter subsidiari de la feina de l'escola respecte a la dels pares.

    OBJECTIUS

    • Disposar d'un sòlid coneixement dels fonaments històrics, filosòfics, psicològics, pedagògics i didàctics de la labor educativa, del nen de 0 a 6 anys i de la institució escolar.
    • Disposar d'un sòlid coneixement dels continguts de les diferents disciplines pròpies de l'educació infantil.
    • Disposar d'una formació pràctica i aplicada de la didàctica particular pròpia de cada àmbit disciplinari i de l'organització escolar.
    • Desenvolupar competències que li permetin treballar amb professionalitat i eficàcia, tant individualment com en equip, pel bé dels seus alumnes, atenent a les circumstàncies de cadascú, sempre en col·laboració subsidiària amb la labor educativa dels pares.
    • Desenvolupar competències que li permetin actualitzar de forma permanent els seus coneixements i habilitats, particularment davant els canvis que experimenta la societat de la informació.
    • Desenvolupar competències que li permetin situar-se de forma constructiva i professional dins del seu entorn escolar i sociocultural, en particular en allò referent a la relació escola i família.
    • Desenvolupar competències científiques que li permetin realitzar aportacions noves a la Pedagogia en qualsevol dels seus àmbits.

    COMPETÈNCIES DEL GRAU

    NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

    INDICADORS DE SEGUIMENT

    PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

    Education Talks